Передовий досвід області

Прізвище, ім’я по батькові:  Зимовець Юлія Миколаївна
Рік народження: 1974
Освіта:  вища
Звання, нагороди:
Посада: учитель англійської мови
Педагогічний стаж: 12 років
Лауреат обласного конкурсу “Учитель року – 2009” у номінації “Англійська мова”
Адреса досвіду: Новосанжарський НВК
вул.Жовтнева, 41
смт.Нові Санжари
Полтавська обл.
тел. роб. (8244) 3-16-43
Тема досвіду:  Кооперативне навчання. Розвиток писемного мовлення.
Анотація досвіду: Кооперативне навчання сприяє активному засвоєнню матеріалу. Спільні дії у малих групах, обговорення матеріалу з іншими, навчання один одного дають можливість  більш ефективно розвивати вміння письма, формувати комунікативну компетенцію.
Кооперативне навчання дозволяє вчителю створити на уроці сприятливе іншомовне середовище, позитивну взаємозалежність,  підвищує навчальні досягнення учнів з англійської мови.
Матеріали досвіду:
1. Зустріч з американськими школярами Завантажити (DOC, 457 Kб)
2. The theme: “Music Styles” Завантажити (DOC, 152 Kб)
3. The theme: “Famous Musicians and Performers” Завантажити (DOC, 144 Kб)
4. The theme: “My Favourite Musician” Завантажити (DOC, 114 Kб)
5. The theme: “Visiting the Concert” Завантажити (DOC, 80 Kб)
6. The theme: “The music of the Young” Завантажити (DOC, 190 Kб)
7. The theme: “Pop Stars’ Actions of Good Will” Завантажити (DOC, 61 Kб)






Прізвище, ім’я по батькові:   Донник Олена Анатоліївна
Рік народження: 1977
Освіта: вища
Звання, нагороди: Грамота видавництва “Шкільний світ”, 2007р., Грамота Академії педагогічних наук України, 2007р., Грамота відділу освіти Пирятинської РДА, 2008р.
Посада: учитель англійської мови
Педагогічний стаж: 9 років

Переможець обласного конкурсу “Учитель року – 2009” у номінації “Англійська мова”

Адреса досвіду: Пирятинський ліцей
вул.Визволеня, 2а
м.Пирятин
Полтавська обл.
37000
тел. роб. (05358) 206-42, 202-30
Тема досвіду:  Психолого-педагогічні умови формування компетенції у говорінні з англійської мови.
Анотація досвіду: Актуальність даної теми полягає у дослідженні сприятливих та ефективних психологічних і педагогічних умов для успішного формування в учнів навичок монологічного та діалогічного мовлення, враховуючи вимоги програми, вікові потреби учнів та взаємовідносини між учасниками навчально-виховного процесу  з англійської мови.
Авторські видання та публікації:
1) Програма по роботі з обдарованими учнями з англійської мови (9-10 класи)
2) Методична розробка “Комплекс вправ для формування писемної компетенції англійською мовою в учнів 7 класу”
3) Урок у 5 класі “Завтрашній день у школі”
Досвід вивчила методист гуманітарного  відділу ПОІППО В.О. Цехановська