З нового навчального року я почала викладати у 8 в класі. Діти у мене просто чудові, проте страшенно не люблять англійську мову. Мабуть звідси і порушення поведінки, і невиконані домашні завдання. А коли я прямо спитала, що ж відбувається, діти прямо відповіли: "Нам не цікаво!!!".
Що ж мені було робити - ні крик, ні одиниці, ні відверта розмова точно не допоможуть...
Тож... Сьогодні, 13 вересня, ми вперше пішли до комп'ютерного класу...
Власне, у всіх 19 учнів мого класу вдома є компютери. 11 з них мають підключення до Інтернету - це я знаю, оскільки часто заходжу на сайт vkontakte.ru, щоб промоніторити - скільки учнів не виконають домашні завдання на завтра.
Тож ми в компютерному класі. І нехай компютерів лише 10, а нас сьогодні було 16 - ми змогли зручно розміститися.
Уявіть моє здивування, виявляється у багатьох моїх учнів немає власної електронної скриньки - довелося виправляти становище. Ми намагалися створити скриньки на сайті www.gmail.com - переконана, що кращого поштового сервера немає.
Якраз знадобилися знання англійської мови - слід було ввести свої анкетні дані для створення облікового запису на сайті. Після декількох спроб все ж таки учні, що сиділи за 8 компютерами з 10 змогли створити скриньки.
Наступним кроком був сайт www.freerice.com. Ви можете вибрати галузь знань по бажанню і відповідати на поставлені запитання. За кожну правильну відповідь нараховується 10 віртуальних зерняток рису. Чим більше зерняток - тим краще, адже віртуальний рис добрі меценати перетворюють у справжній рис, яким допомагають бідним людям в африканських країнах.
Чесно кажучи, моїх унів не зовсім зацікавило завдання шукати англійською мовою синоніми до поданого слова, чи вибирати яке речення граматично правильно написане. Деякі з них вибрали розділ географія - і намагалися назвати країни на карті світу, вгадати прапор та столицю.
Ну і третім кроком уроку в Інтернеті стало створення презентації про себе на сайті www.glogster.com . Діти спробували себе юними дизайнерами, які оформляють віртуальний постер про своє життя, свої захоплення. Звичайно, роботи учнів ще не дуже високого рівня, проте, їм сподобався процес навчання. ми з ними працювали разом - я була більш всього не вчителем, а товаришем, який допомагає, підказує, виправляє помилки.
Можливо - це і є основним покликанням вчителя!?
Пропоную вам переглянути рекламний глог про сайт, можливо й ви зацікавитися даним сайтом.
No comments:
Post a Comment