Sunday, November 8, 2015

Навчаюся у віртуальній академії

Ось вже тиждень з 2 листопада 2015 триває мій марафон з освоєння нових інструментів для перевернутого навчання.
Вчитель інформатики з міста Шостка, Слуцька Ірина управляє процесом нашого навчання.
За перший тиждень ми навчилися:

- добавляти власні слайди представлення  до спільної презентації Google slide

My slide is #12


- користуватися різними інструментами для створення колажів.
Найпростіший для вчителів - без реєстрації http://createcollage.ru/

Свій колаж я створила для уроку у 8 класі з теми "Письменники". (слайд 54-55)


- Інколи здається, що вдалих фотографій так багато, що важко обрати декілька для колажу.
 В такому випадку підійде сервіс http://www.getloupe.com/create
Ви можете обрати будь-яку форму для свого колажу.
У мене вийшло ось так:

Декілька фото


Ось тут можна переглянути всю галерею робіт наших однокурсників. 
Це ще один сервіс, яким можна користуватися під час презентацій своєї роботи.


Ми навчилися створювати коротке посилання, яке зручно надавати учням та колегам в сервісі bit.ly

- Ми "оживляли" наші колажі. Вони повинні були  розповідати, повідомляти, спонукати до бажання дізнаватися щось нове.
Сервіс thinglink.com
Я продовжувала працювати з колажем для 8 класу "Англійські письменники"

До речі, мої учні 8-их класів вже спробували мої творіння. Через соціальну мережу VKontakte вони повинні були надіслати особистим повідомленням 6 імен англійських письменників.
Вони могли отримати додаткову оцінку перед тематичним оцінюванням.
Разом з тестом про Робін Гуда на 6 запитань, який я створювала через Google Form - виходить 12 балів.
Результат- за 2 вихідних дня 15 повідомлень.




А ось і тест про Робін Гуда


Наступним нашим завданням  було зробити  відео до уроку інтерактивним, щоб під час перегляду учні закріплювали отриманий матеріал.
Такі відео допоможуть викладачу розповісти, повідомити нові знання та спонукати до бажання дізнаватися щось нове.
Сервіс ZAPTION



На жаль, у мене не було часу освоювати новий сервіс для створення інтерактивного відео, тож я використала вже знайомий для мене сайт edpuzzle.com 
Ось моє завдання на аудіювання під час теми "Успіх. Успішна людина. Родина"


На вихідних ми розслаблялися і складали пазли.
Щоб створити свої власні пазли, ми використовували сервіс
http://www.jigsawplanet.com
 Є інші, але перевагою даного є те, що Ви самі обираєте вигляд фрагменту, кількість фрагментів, складність (чи потрібно повертати фрагмент, щоб поставити його в потрібне місце).

Мій пазл - це початок нової теми у 8 класі "Музика". Я помістила пазл у наш блог English for the 8th class. 




Очікую нового тижня, нових сервісів, нових випробувань

No comments:

Post a Comment