У вівторок, 27 вересня, на базі Гадяцької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №4 відбувся практичний семінар для вчителів англійської мови "". Під час семінару учасники мали змогу ознайомитися з основними ідеями та поняттями процесу навчання з використанням інформаційно-комунікаційних технологій, розглянули переваги та недоліки використання компютера та інтернета на уроках англійської мови, обговорили проблеми щодо забезпечення шкіл компютерною технікою та якісним Інтернет зв'язком.
Під час практичної частини семінару вчителі створили електронні скриньки на сайті www.gmail.com, познайомилися з процесом створення віртуальних постерів за допомогою сайту www.glоgster.com та зареєструвалися у глобальній мережі, що поєднує вчителів та учнів з усього світу для участі у навчальних проектах www.epals.com та www.iearn.org.
Вчителі отримали домашнє завдання:
1. надіслати лист зі своєї електронної скриньки на адресу голови методичного обєднання
2. опрацювати методичну статтю про типові помилки викладачів "Three main banana skins"
3. надіслати короткий відгук на запропоновану статтю через власну електронну скриньку
Учасники семінару працюють в парах |
Доповідь методиста НМЦ Мирошниченко Н.М. |
План роботи семінару |
Створюємо електронну скриньку |
Учасники практичного семінару |
У процесі навчання |
Vita Kolomiets – Sary school
ReplyDeleteТренінг вчителів англійської мови пройшов дуже добре і я для себе отримала багато корисної інформації (і тільки корисної):
- переглянули цікаву та корисну презентацію стосовно ІКТ;
- обговорювали різноманітні питання;
- створили електронні скриньки;
- дізналися про різноманітні міжнародні проекти і мали можливість зареєструватися в одному з них.
Також отримали багато електронного матеріалу, який можна використовувати на власних уроках.
Vita Kolomiets – Sary school
Lena Riasenchuk
ReplyDeleteSpeaking about this article I must say it is quite interesting and useful. The information given in it can be used at my lessons.Besides, I try(it depends on time) to use different books, magazines,articles and even the internet to find smth new. In fact I always try to estimate my time for activities (as it is said here). Also I use different pictures and schemes for grammar. But telling the truth, although I have been teaching for about 10 years I feel like I`m a new or a trainer teacher every year.Why? My knowledge, teaching skills and experience must help me and make me more confident. But they don`t. Modern teachers are like actors they do everything to attract student`s attention but audience mostly (unfortunately) is absent-minded.
But I like English, teaching and my students and I do everything possible to make them love English as I do.
Thank u 4 interesting information.
Lena Riasenchuk
ReplyDeleteПані Руслано,
Дякую за чудово проведений час.
Тренінг мені сподобався. Завжди приємно зустрітися з колегами, поспілкуватися та обмінятися цікавою та корисною інформацією.
Цікаво також було дізнатися про різноманітні міжнародні проекти та зареєструватися в одному з них (будемо сподіватися на співпрацю).
А найкраща частина це ВАШ натхненний виступ і дух проведення всього семінару .Ви надихнули мене на роботу.
Спасибі!
I was impressed with the seminar.It was great and useful to make
ReplyDeletee-mail boxes and communicate with other teachers.I am very greateful
for the seminars because every of them makes us think what to do to
encourage our pupils to love to learn English.
miroslava sirenko