У п’ятницю 11
жовтня 2013 року в Києві в головному офісі Microsoft Ukraine проходила освітня конференція «Навчання
англійської через технології – Teaching English with Technology». Організаторами даної конференції були корпорація Майкрософт та Британська Рада. З усієї України було
запрошено близько 100 педагогів шкіл, вчителів англійської мови. Надійшло
запрошення до участі й мені.
Слід наголосити,
що час проведення конференції мабуть підказала організаторам сама Золота осінь,
яка розфарбувала у святкові кольори весь Київ, зустрічаючи гостей осіннім
сонечком та запахом листя.
Після офіційної
частини відкриття директором «Майкрософт Україна» Дмитром Шимків та директором
Британської Ради в Україні Мартіном Доул всі учасники мали змогу взяти участь у
вебінарі.
Британська тренерка Нікі Хоклі розповідала про використання
соціальної мережі Фейсбук у навчанні англійської мови. Тренер радила всім
вчителям створювати групи в соціальних мережах vkontakte.ru чи facebook.com і виводити вивчення англійської мови за межі лише класної кімнати.
Різноманітні опитування, написання коментарів до фото чи просто висловлення власної
думки на власній Інтернет сторінці допомагає розвивати навики англійської мови.
Наступну
презентацію про власний досвід використання різноманітних технологій з учнями
початкової та середньої школи представляла
викладач Британської Ради та ІКТ координатор Марія Пеннер. Вона наголосила, що
згідно опитування, найбільше мотивації до використання різноманітних засобів
Інтернету для навчання виявляють школярі
у віці 11-13 років. Молодші учні ще не зовсім вміють користуватися мережею, а старші
діти вже схильні до більш глибоко аналізу. Старші учні надають перевагу
власному веденню блогів, висловленню власних думок.
Пані Марія продемонструвала
деякі сайти, з якими вона успішно вже
працювала з учнями. Наприклад,
сайт для створення мультфільмів www.dvolver.com , сайт для
створення аватарів, що розмовляють www.voki.com,
сайт для проведення опитування чи просто
тестування www.surveymonkey.com , сайт, де можна
знайти друга по переписці http://www.pikifriends.net/ , сайт для проведення швидкого
опитування http://www.polleverywhere.com/ та ще багато іншого.
Особливо мені
сподобався сайт для покращення поведінки учнів http://www.classdojo.com/. Сайт, де можна ввести імена учнів і
протягом уроку ставити певні відмітки – позитивні чи негативні. Дана інформація
може бути доступна учневі та його батькам згідно особистого пароля. Також
інформацію про оцінки, поведінку, присутність на уроці, виконані домашні
завдання можна надіслати батькам електронною поштою
Після двох
загальних сесій всі учасники конференції розділилися на 4 групи. Кожна група
відвідала додаткових 4 тренінги.
Тренінг 1.
Тренер – Марія Пеннер
Тема : Забезпечення інтерактивності уроку англійської мови за
допомогою відео .
Замітки на пам'ять:
·
Тривалість
відео повинно бути 1-3 хвилини
·
Один
учень дивиться відео, а потім розповідає про це (парна, групова робота)
·
Вчитель
лише називає основу тему відео, учні пишуть 10-15 слів пов’язаних з даною
темою, а потім, під час перегляду, відзначають, які слова вона назвали.
·
Вчитель
лише називає основу тему відео, учні пишуть про події, які, можливо, будуть у
відео. Обговорюють.
·
Подивитися
відео без звуку – написати діалоги, або про що дане відео
·
Цікаве
відео, яке доводить, що сила в об’єднанні - The Power of Union is Strength - Crabs VS Ants
VS Penguins - http://www.youtube.com/watch?v=jop2I5u2F3U
·
Різноманітні
ідеї до уроку з відео Super chill monkey does Hollywood - http://www.youtube.com/watch?v=nBFhvrAOFqY
Тренінг 2.
Тренер – Кріс Нідхем (Chris Needham)
Тема : Використання смартфонів як
засіб для навчання
Замітки на пам’ять:
·
Покажи
фото члена своєї родини чи тварину чи фото з відпусти – розкажи про це.(парна,
групова робота)
·
Сфотографуй
частину предмета зблизька. Учні задають різні типи запитань, намагаючись вгадати
предмет . Продемонструй фото повністю.
·
Передай
аудіо файл для домашнього завдання через блутус.
·
Знайди
переклад слова у безкоштовному словнику http://www.thefreedictionary.com/
(працює он-лайн та оф-лайн)
·
Створи
власний віртуальний клас у мобільному телефоні з http://socrative.com/
Тренер – Лана Сушко
Тема : Створення та використання
подкастів
Замітки на пам’ять:
·
Подкасти
– це аудіо, відео чи PDF-файли, які завантажені особою в мережу
·
http://www.manythings.org/songs/ - можна послухати
пісеньки, але інтерфейс дуже непривабливий
·
http://vocaroo.com/ - можна записати себе прямо он-лайн, а потім
зберегти, надіслати, вставити у будь-якому форматі
·
http://woices.com/ - можна послухати простих людей з усього світу, записати власний голос,
позначти своє місто на карті та розповісти про нього
Тренінг 4
Тренери
– Олексій та Олександр Тебенко
Тема : Хмарні технології в навчанні
·
Хмарні
технології – це всі сервіси Інтернету, які допомагають зберігати інформацію
користувача в «хмарах» - в мережі.
·
З
будь-якого місця, в будь-який час всі файли у вас під рукою «в хмарах», а не на
флешці, яка не відкривається, не на домашньому стаціонарному комп’ютері, не на
робочому ноут-буці .
·
Office 365 – комплект всіх офісних ліцензійних програм (word, power point, excel, one-note) + Lync – дуже схоже на Skype – засіб для проведення відео-конференцій на 1500 чоловік + календар +
електронна пошта
·
Office
365 – безкоштовний для
навчальних закладів
По закінченню
конференції ще одним приємним моментом стало вручення нагород переможцям Всеукраїнського конкурс "New Generation
Teacher Competition". Конкурс тривав
близько 2 місяців. За цей час потрібно було зареєструватися на 2 сайтах http://www.teachingenglish.org.uk/, http://bit.ly/Microsoft-Partners-in-Learning та написати короткий відгук на навчальний
ресурс на сайті Британської Ради для вчителів. Переможців
було визначено за допомогою www.random.org. Перше місце – це смартфон
Nokia Lumia 520, десять наступних
учасників отримали програмне забезпечення Microsoft - #Windows8.
Мені пощастило, я стала одним з 10 учасників, що отримали ліцензійну Windows 8.
Думаю висловлю думку кожного
учасника конференції. Окрім знань та нових знайомств ми отримали додаткову мотивацію до праці, до втілення найшаленіших проектів в
навчальний проект, до зміни ставлення до процесу навчання взагалі.
Руслана Шаманська,
вчитель англійської мови
Гадяцької спеціалізованої
школи І-ІІІ ступенів №4
Полтавської області.
No comments:
Post a Comment