Шановні освітяни, У наш час швидких технологічних змін та інновацій дуже важливо отримувати найсвіжіші відомості про застосування нових рішень та підходів в освіті, вдосконалювати власні педагогічні навички, формувати в учнів нові компетенції та бути лідером у своїй сфері.
Для цього ми підготували цикл вебінарів та запросили найкращих експертів галузі, щоби розказати про застосування інформаційно-комунікаційних технологій та впровадження світових новинок в Україні. Ви маєте нагоду послухати галузевих експертів, а також ваших колег, викладачів різних предметів з усієї країни, які експериментують із використанням ІКТ на уроках і мають цікавий досвід для демонстрації.
Вебінари будуть проходити на освітній мережі Microsoft «Партнерство в навчанні» з жовтня 2013 р. по травень 2014 р. Учасники вебінарів, які будуть застосовувати отриманні знання на практиці, отримають відповідні сертифікати і будуть запрошені приєднатись до спільноти вчителів-новаторів, щоби ділитись своїм досвідом під час національних подій та представляти Україну на міжнародних заходах.
Розклад проведення вебінарів на освітній мережі Microsoft «Партнерство в навчанні» Час проведення 14:00 — 14:45
23.10.2013 Використання планшетних пристроїв в навчальній діяльності
25.10.2013 Десятий всеукраїнський конкурс «Вчитель — новатор». Правила участі.
06.11.2013 Мультимедійні технології. Переваги. Проблеми та шляхи вирішення.
13.11.2013 Для ефективного навчання відстань не проблема... Бінарний урок (історія та ангілйська мова).
20.11.2013 Викладання англійської в першому класі з використанням ІКТ
27.11.2013 Підвищення мотивації учнів до вивчення англійської мови за допомогою ресурсів Web2.0. Створення аватарів, що розмовляють. - презентер Руслана Шаманська
04.12.2013 Використання Photosync та Autocollage у проектній технології на уроках.
11.12.2013 Використання в навчальному процесі он-лайн реєстраційних форм, анкет та опитувальників.
Детальніше на сторінці професійної мережі Microsoft “Партнерство в навчанні” (потрібна безкоштовна реєстрація) - http://www.pil-network.com/Discussion/b00a37c2-9d74-4d76-a101-1b65b08e58d2
No comments:
Post a Comment