Sunday, November 29, 2015

Як ефективно підготувати учнів до письмової частини ЗНО або ДПА з англійської мови?

Як ефективно підготувати учнів до письмової частини ЗНО або ДПА з англійської мови?

Якщо Ви, як професійний вчитель, бажаєте максимально якісно підготувати учня до ЗНО або ДПА з англійської мови, то Ви повинні знати, що зв’язність та послідовність письмового мовлення є одним з критеріїв оцінювання роботи учнів під час складання екзаменів. Розвиток даних аспектів письма є ключовим для досягнення успіху під час складання саме письмової частини ЗНО або ДПА. В сьогоднішній статті ми розглянемо стратегії, які можуть бути використані вчителем для розвитку вищезазначених навичок, а також отримання високих балів на ЗНО та ДПА.

Конкурс Teaching with video від Cambridge University Press

Конкурс Teaching with video від Cambridge University Press

Відео стає важливим інструментом на уроці англійської мови. Але, як використовувати відео найефективніше? Поділіться своїми порадами зі вчителями зі всього світу та вигравайте призи в конкурсі від Cambridge University Press!
Для того, щоб приєднатися до конкурсу необхідно завантажити відео, на якому Ви пояснюєте як Ви використовуєте відео на уроці!

Що я можу виграти?
Перше місце: Один з трьох наборів GoPro, включаючи камеру GoPro Hero4 Silver та аксесуари на Ваш вибір.
Друге місце: Захоплюючі DVD від Discovery Channel та інші призи (надувні глобуси, записники, ручки).
akcia
Чудово! Як мені приєднатися?
•    Запишіть відеокліп довжиною 90 секунд, в якому Ви ділитеся своїми ідеями щодо використання відео на уроці
•    Завантажте відео тут:  http://videotips.cambridge.org
•    Судді виберуть найкращі відео
Конкурс триватиме до 03 січня 2016 року.

Thursday, November 26, 2015

Багато вчителів з іноземної не мають рівня B1, - Хобзей

Багато вчителів з іноземної не мають рівня B1, - Хобзей

Багато вчителів з іноземної мови не мають рівня володіння мовою B1. Про це сказав заступник міністра освіти і науки Павло Хобзей під час наради методистів іноземних мов інститутів післядипломної педагогічної освіти.

За його словами, саме тому Британська Рада в Україні, разом з «Go-Global» розробляє програми для допомоги вчителям іноземних мов.

Навчальні програми для вчителів будуть готувати міжнародні організації. Зокрема, Міністерством вже підписано меморандум про співпрацю з міжнародним видавництвом MM Publication.

Усі матеріали, які стосуються англійської мови будуть розміщені на сайті Міністерства освіти і науки.
Почитайте коментарі після тексту 

Thursday, November 19, 2015

e-Twinning


Just amazing video




Don’t miss the opportunity to get to know someone different. Thanks to Unicef Chile for sharing.
Posted by UNICEF on Sunday, August 23, 2015

Tuesday, November 17, 2015

Cтартував ХІІ Всеукраїнський конкурс «Вчитель — новатор»

Cтартував ХІІ Всеукраїнський конкурс «Вчитель — новатор»

     На виконання програми «Партнерство в навчанні» компанія «Майкрософт Україна» за сприяння Міністерства освіти і науки України, Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України проводить щорічний конкурс «Вчитель — новатор», мета якого — опанування освітянами сучасних педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій, підтримка роботи педагогів у розробці та впровадженні мультимедійних програмних засобів навчання.
     Інформаційний партнер конкурсу – цифрове видавництво МЦФЕР, науково-методичний журнал «Комп’ютер у школі та сім’ї», «Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах».
     Учасниками конкурсу є педагогічні працівники та закладів освіти будь якої форми власності та студенти педагогічних навчальних закладів, науковці.
      Для участі необхідно до 01.02.2016 року:
       Організатори конкурсу спільно з партнером конкурсу відзначать 10 переможців конкурсу, які отримають цінні призи. Також буде відзначено і лауреатів конкурсу. Всі учасники, роботи яких були допущені до розгляду журі, отримають електронний сертифікат учасника Конкурсу.
    Ви можете ознайомитись із Положенням про конкурс. Із зразками минулорічних конкурсних робіт ви можете ознайомитись у тематичній дискусії на сайті освітньої мережі Microsoft «Партнерство в навчанні» (потрібна безкоштовна реєстрація).
      Бажаємо успіху всім учасникам конкурсу і готові надати додаткові відомості за запитом.
За довідками звертайтесь a.kocharyan@ukr.net

2016- year of English language in Ukraine

2016 рік оголошено роком англійської мови в Україні. Відповідний указ підписав президент України Петро Порошенко.



Рішення про оголошення наступного року роком англійської мови в Україні ухвалене з метою сприяння її вивченню для розширення доступу українців до світових можливостей, забезпечення інтеграції України до європейського простору та підтримки програми Go Global, яка визначає вивчення англійської мови одним із пріоритетів стратегії розвитку.

Кабінету Міністрів України доручено розробити і затвердити комплекс заходів на 2016 та наступні роки, що будуть спрямовані на активізацію вивчення громадянами англійської мови.

Зокрема, уряд має передбачити організацію на базі вищих навчальних закладів курсів із вивчення англійської студентами, аспірантами, докторантами, педагогічними і науково-педагогічними працівниками, сприяти розширенню навчальних дисциплін англійською мовою, запровадити вивчення англійської мови як другої іноземної у загальноосвітніх навчальних закладах, у яких вона не вивчається.

Також мають бути проведені фахові конкурси, олімпіади та інші змагання з англійської серед педагогічних, науково-педагогічних працівників, учнів та студентів.
Read the following 
http://osvita.ua/news/48541/

Sunday, November 15, 2015

Звіт про навчання на курсі "Візуалізація"

Останнім великим завданням на віртуальному курсі "Візуалізація" було створення Стрічок часу. Досить кропітка робота, але я справилася. 

Thursday, November 12, 2015

HOW CAN I GRADUATE FROM A GOOD ENGLISH TEACHER TO A GREAT ONE

http://www.becomeenglishteachersnyc.com/#!HOW-CAN-I-GRADUATE-FROM-A-GOOD-ENGLISH-TEACHER-TO-A-GREAT-ONE/cz0e/563faef60cf2f51f32313109



Here is what students have to say about what they consider a great teacher.

1. They are passionate. They are passionate about teaching English. They're people who students want to listen to and ask questions of. And no matter what age they are, these teachers are still relevant to their students' lives.

2. Great teachers love to read. They always read something. And they bring the knowledge they gained through the reading to class and make it so much more interesting.

3. Great English teachers work too hard. They write out advice-sheets for their classes, sample essays, give detailed feedback, write plays, direct and take coach  loads of students to the theatre.

4. Great English teachers don't pretend they know it all. They love being asked questions they can't answer because it gives them something to find out. They exemplify real learning - open-ended, unpredictable and ongoing.

5. Great English teachers see students as individuals. They show compassion for all students. The naughty ones will often only behave for these teachers. These teachers have something special to say to each student. They call them out and talk about their work one to one. They say when they're disappointed about something a student has done, but mostly, they celebrate success through sheer enthusiasm for a job well done. Students know when a teacher really knows them: a great English teacher invariably does. You only have to note the way ex-students send cards or make visits to be reminded that great English teachers change people for life.

6. Great English teachers are not afraid of making  midstream  lesson changes. Their lessons can feel hugely creative and unpredictable. Yet, they fit into an overall developmental pattern. A student will know where she's heading, what she needs to work on to improve.  And yet, it will all feel so fluid, so unforced,  and so natural. This is the great English teacher's gift.

7. Great English teachers take risks. They have their own favorite texts but they frequently try out new ones. They're not afraid to use a grammar or punctuation exercise if that's what's going to clarify the thinking of the class. But mainly, they use texts to excite and challenge our  minds, even when they know that the texts may be at a little high level. It's a sign of their self-confidence, of their high expectations.                                                                                                                                            
They mix idealism and pragmatism. They have high ideals about students gaining a love of literature and a relish for the infinite complexity of language. At the same time, they are ready to simplify language to a series of accessible rules if that will help their students' progress.

 8. Great English teachers love the process of teaching: they cherish its creative opportunities. They like listening to students talking, like watching their drama, and reading their stories.

9. Great English teachers are undervalued. They should be showing teachers in all subjects how to teach - how to build students' confidence, how to structure lessons, how to assess skills and knowledge effectively, always considering the progress of the students.

10. Great English teachers show every student how good they really are. You walk out of their lessons feeling you can do things: you can read better, write better, think better and learn better. Great English teachers nourish our belief in ourselves.

11. Great English teachers get nervous on the day of  tests. They don’t automatically blame the individual student if a result is disappointing. They hold themselves accountable and use the exam results to reflect upon their classes. 

12. Great English teachers are more important than they realize. They teach the most important skills within the most important subject. They remind us of the power of language and the beauty of literature. They help students to cope with a complex world, standing for certain values - for the confidence  to ask questions, for the security of knowing there aren't always simple answers

Monday, November 9, 2015

Тиждень 2

Понеділок

перша вправа


друга вправа

Sunday, November 8, 2015

Навчаюся у віртуальній академії

Ось вже тиждень з 2 листопада 2015 триває мій марафон з освоєння нових інструментів для перевернутого навчання.
Вчитель інформатики з міста Шостка, Слуцька Ірина управляє процесом нашого навчання.
За перший тиждень ми навчилися:

- добавляти власні слайди представлення  до спільної презентації Google slide

My slide is #12


- користуватися різними інструментами для створення колажів.
Найпростіший для вчителів - без реєстрації http://createcollage.ru/

Свій колаж я створила для уроку у 8 класі з теми "Письменники". (слайд 54-55)


- Інколи здається, що вдалих фотографій так багато, що важко обрати декілька для колажу.
 В такому випадку підійде сервіс http://www.getloupe.com/create
Ви можете обрати будь-яку форму для свого колажу.
У мене вийшло ось так:

Декілька фото


Ось тут можна переглянути всю галерею робіт наших однокурсників. 
Це ще один сервіс, яким можна користуватися під час презентацій своєї роботи.


Ми навчилися створювати коротке посилання, яке зручно надавати учням та колегам в сервісі bit.ly

- Ми "оживляли" наші колажі. Вони повинні були  розповідати, повідомляти, спонукати до бажання дізнаватися щось нове.
Сервіс thinglink.com
Я продовжувала працювати з колажем для 8 класу "Англійські письменники"

До речі, мої учні 8-их класів вже спробували мої творіння. Через соціальну мережу VKontakte вони повинні були надіслати особистим повідомленням 6 імен англійських письменників.
Вони могли отримати додаткову оцінку перед тематичним оцінюванням.
Разом з тестом про Робін Гуда на 6 запитань, який я створювала через Google Form - виходить 12 балів.
Результат- за 2 вихідних дня 15 повідомлень.




А ось і тест про Робін Гуда


Наступним нашим завданням  було зробити  відео до уроку інтерактивним, щоб під час перегляду учні закріплювали отриманий матеріал.
Такі відео допоможуть викладачу розповісти, повідомити нові знання та спонукати до бажання дізнаватися щось нове.
Сервіс ZAPTION



На жаль, у мене не було часу освоювати новий сервіс для створення інтерактивного відео, тож я використала вже знайомий для мене сайт edpuzzle.com 
Ось моє завдання на аудіювання під час теми "Успіх. Успішна людина. Родина"


На вихідних ми розслаблялися і складали пазли.
Щоб створити свої власні пазли, ми використовували сервіс
http://www.jigsawplanet.com
 Є інші, але перевагою даного є те, що Ви самі обираєте вигляд фрагменту, кількість фрагментів, складність (чи потрібно повертати фрагмент, щоб поставити його в потрібне місце).

Мій пазл - це початок нової теми у 8 класі "Музика". Я помістила пазл у наш блог English for the 8th class. 




Очікую нового тижня, нових сервісів, нових випробувань