
Протягом двох тижнів, з 13 по 24 грудня, я перебувала на курсах підвищення кваліфікації у Полтавському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти.
Як правило, вчителі скептично відносяться до проходження курсів, мовляв слухати нудні лекції з психології, менеджменту, маркетингу та філософії освіти - це даремна трата часу. У деяких аспектах, я теж поділяю дану думку, проте... декілька лекцій загального циклу були досить інформативними.

Наприклад, ми довідалися про освіту США, Фінляндії та Японії. Виявляється, що у деяких японських сім'ях дитину зачиняють у спеціальний ящик з партою, стільцем та підручниками для підготовки домашніх завдань. Взагалі, ми зробили висновок, що говорити про Японію на курсах дуже модно, це роблять багато викладачів.
А у селі Сахнівка, Корсунь-Шевченківського району існує школа над Россю, яка вважалася найщасливішою школою у світі. Про цю школу та її колишнього директора ЗахаренкаОлександра Антоновича можна почитати тут. 1, 2, 3.
Цікавою б

Як на мене, то важливою була лекція щодо ведення своєї наукової діяльності. Ми довідалися, як правильно оформляти власні статті, як працювати з науковими роботами МАН. До речі, я також була присутня на зустрічі керівників МАН гуманітарного циклу, де Віра Анатоліївна Мелешко розпо

А ще мені пощастило побувати на тренінгу з питань гендерної освіти. Протягом 5 годин ми обговорювали проблеми гендерної дискримінації, брали уасть у дискусіях, грали у навчальні ігри.
Ок


Мали ми заняття і у компютерному класі, мали змогу записати там декілька дисків для вивчення англійської мови, скопіювати корисну інформацію.
Під час курсів, наш методист Цеханівська Валентина Олександрівна ще раз нагадала нам про рівні володіння мовою, які прописані у загально-європейських мовних рекомендаціях:
1- Початк

A1 - Introductory - початковий
A2 - Waystage - середній, рівень виживання
2 - Середній - Independent B
B1 - Threshold - пороговий
B2 - Wantage - просунутий
3 - Високий - Proficient C
C1 - Autonomus effective
C2 - Mastery - компетентний
Багато уваги приділяється використанню при вивченні іноземних мов Європейському мовному портфоліо
портфоліо
View more presentations from shruslana.
Звичайно ж, вчителі англійської мови обговорювали і тестування ЗНО, розбирали критерії оцінювання письмової роботи. Вчителі, навіть самі спробували розвязати декілька завдань на знання лексики та граматики. Неоціненним надбанням під час проходження курсів стали нові ід

Мене особисто вразила робота вчителя Полтавської спеціалізованої школи №3 Ірини Борисівни Гекалюк, яка просто заряджається енергією під час проводження уроків у початковій школі. Я теж робила презентацію власного досвіду.
То чи даремна трата часу - курси? Знання, нові ідеї, нові друзі... Окрім того ми маємо два тижні відпочинку від домашніх обовязків, два тижні походів по музеям, галереям та театрам.
Особисто я з новими подругами у вільний від занять час:
- гуляли по вечірньому місту (центр, Біла Альтанка);
- сиділи у кафе;
- відвідали музей космонавтики та музей В.Г.Короленка;
- грали у величезні шахи та шашки у розважально-торговому центрі "Київ";
- подивилися мультфільми у 3D форматі;
- стріляли у тирі;
- відвідали художній музей у Галереї мистецтв;
- оглянули виставку робіт Катерини Білокур та Саші Путрі;
- слухали концерт симфонічного оркестру присвячений 200-літтю Бетховена;
- каталися на ковзанах у ТРЦ "Екватор";
- грали у боулінг;
- відвідали новорічну виставу "Пригоди Аліси у Країні чудес" у ляльковому театрі;
- скупили купу підручників та книг;
- прочитали новий бестселер Дена Брауна "Втрачений символ";
- гарно проводили час у гуртожитку.
No comments:
Post a Comment